POVESTEA NOASTRA…Salarizarea pe intelesul tuturor
HR Premium Solutions – solutii de salarizare si administrare personal
Deviza noastra:
Salarizare corecta – salarizare pe intelesul tuturor!


Serviciile noastre va insotesc de la prima Dvs. idee de afacere, sau intentie de a angaja pe cineva.
Cum va ajutam?
Va explicam cum sa calculati un salariu;
Va explicam ce insemna deducerea personala;
Va explicam pe intelesul Dvs, termeni care pot parea foarte complicati la prima vedere;
Va explicam cum sa intocmiti pontajul zilnic al salariatilor, sau il intocmim noi pentru Dvs;
Va oferim informari legislative, newsletter-e, tutoriale, ghiduri despre salarizare, care va ajuta sa intelegeti mai bine ce inseamna Resursele Umane si cu ce se ocupa efectiv;
Va raspundem la intrebari legate de Administrarea Personalului Cluj, va explicam cu ce se ocupa administrarea personalului, care sunt documentele care se intocmesc atunci cand angajati o persoana, ce acte trebuie sa ii cereti acesteia pentru ca Dosarul de personal sa fie complet;
Cand un contract de munca se modifica, se suspenda, inceteaza, se intocmesc anumite documente.Noi va explicam cum sa le intocmiti, sau le putem intocmi noi pentru Dvs.
Cine suntem noi?
HR Premium Solutions este o firma infiintata in anul 2008, care are ca obiect de activitate oferirea de servicii specializate in domeniul Salarizarii si al Resurselor Umane. Echipa noastra este formata atat din specialisti in resurse umane, cu diplome si calificari in domeniul salarizarii, cat si din specialisti in fiscalitate, experti contabili pregatiti sa va ofere solutii de optimizare a taxelor salariale.

Implicarea noastra intervine in fiecare dintre etapele de parcurs, prin specialisti bine pregatiti si cu o experienta vasta in Resurse Umane Cluj.
Ce facem noi?
HR Premium Solutions gestioneaza activitatile din domeniul resurselor umane, ofera solutii personalizate si adaptate specificului fiecarei firme, urmareste termenele de raportare a datelor in REVISAL, intocmeste documentele care tin de relatia pe care fiecare firma o are cu angajatii proprii.
Solutii HR Personalizate
Oferim solutii personalizate firmelor care nu au la dispozitie timpul sau resursele proprii necesare acoperirii tuturor aspectelor organizatorice si legislative pe care autoritatile le solicita.
Suport
Implementarea Procedurilor
Oferim suport in implementarea procedurilor in firma Dvs in ce priveste administrarea si organizarea personalului, prin prisma corectitudinii si respectarii prevederilor codului muncii si a legislatiei in vigoare.
Completarea Activitatilor Minimale
Audit Situatie Existenta
Calculare Sporuri
Facem constatari cu privire la corectitudinea calcularii orelor suplimentare, a orelor de noapte, a diverselor sporuri acordate salariatilor.
Angajati, Regulamente, Conflicte De Munca.
Suport Legislativ
Optimizare Fiscala
Venim cu solutii de optimizare fiscala, atat prin specialistii nostri in Resurse Umane Cluj, cat si prin echipa de experti contabili de care dispune societatea noastra.
Care sunt etapele de parcurs cand angajezi o persoana?
Implicarea noastra intervine in fiecare dintre etapele de parcurs, prin specialisti bine pregatiti si cu o experienta vasta in Resurse Umane Cluj.
Dupa ce au fost intocmite toate documentele ce tin de un Contract Individual de Munca (CIM), informatiile cuprinse in aceste documente se transmit catre Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM) online, prin platforma pusa la dispozitie de catre aceasta institutie, platforma denumita REVISAL.
Transmiterea datelor in aceasta aplicatie se face respectand cu strictete anumite termene.Nerespectarea acestor termene poate atrage amenzi.
Noi va oferim prin specialistii nostri in HR-Resurse Umane, serviciul de transmitere a datelor in REVISAL.
Pe scurt….
Practic, serviciile noastre va insotesc de la prima Dvs. idee de afacere, sau intentie de a angaja pe cineva.
Totul incepe cu serviciile de consultanta preliminare, prin care puteti afla ce taxe veti avea de platit la firma, apoi calculul de salarii va ajuta sa stiti ce salariu ii veti putea acorda viitorului salariat si ce taxe veti plati la stat pentru acest salariat.
In continuare, noi va ajutam sa intocmiti dosarul de personal, sa declarati postul vacant, adica sa informati Agentia de somaj ca veti avea un salariat nou.
Dupa ce ati negociat toate clauzele contractului de munca cu viitorul salariat, noi va intocmim actele de angajare.
Ulterior, orele lucrate de salariat vor trebui sa fie evidentiate in fisa de pontaj.Tot noi va explicam ce este de facut.
La finalul lunii, pe baza pontajului, noi intocmim statul de plata, va trimitem fluturasul de salariu si va intocmim documentele necesare platii sumelor datorate catre stat.
Daca intervin modificari ale contractului de munca al salariatului, noi va intocmim actele aditionale.
In situatia in care aveti un salariat „problematic”, care nu se prezinta la munca, are abateri disciplinare sau alte situatii asemanatoare, noi va ajutam cu procedura de cercetare disciplinara.
Sunt situatii cand un salariat se imbolnaveste si aduce concedii medicale.Anumite sume se pot recupera de la Casa de Sanatate.Noi intocmim si depunem toata documentatia necesara recuperarii acestor sume in numele Dvs, astfel faceti economie de timp si scapati de statul la cozi.
Povestea noastra ar putea continua cu detalii despe Regulament Intern si diverse proceduri, dar preferam sa ne contactati pentru a va explica mai pe indelete despre Salarizare si resurse umane Cluj.
Daca povestea noastra v-a placut, nu ezitati sa ne contactati pentru mai multe „povesti” despre salarizare.
Telefon: 0741 228 697